۰۲۱۶۶۷۱۸۴۴۶

شنبه تا پنج شنبه: ۹:۰۰ - ۱۸:۰۰

پارتیشن شیشه ‌‌ای در واقع مانند دیواری است که اتاق ها را از هم جدا می کند. پارتیشن شیشه‌ ای “تهران اسپایدر” با ظاهری جذاب و کیفیتی بی نظیر عایق سروصدا است و میتواند نور را به خوبی بازتاب کند.. شیشه برای پارتیشن، مطابق با قوانین حفاظت آتش نشانی تولید می شود. پارتیشن های این مجموعه از ظرافت بالایی برخوردار است و همینطور به دلیل بازتاب نور مناسبی که دارد، وسعت دید بالاتری را به شما می دهد.

قیمت پارتیشن شیشه‌ ای

عوامل زیادی بر روی قیمت  پارتیشن های شیشه‌ ای تاثیرگذار است مانند :
متراژ، ابعاد، ضخامت و رنگ شیشه سکوریت و …

شما عزیزان می توانید با  خرید پارتیشن های شیشه‌ ای تهران اسپایدر در هزینه‌، قیمت پارتیشن شیشه‌ ای و زمان خود صرفه‌جویی می کنید..

پارتیشن شیشه‌ ای با حفظ نور و زیبایی محیط در کنار حفظ حریم خصوصی و صمیمی افراد، محیط کار شما را به یک فضای الهام‌بخش، آرام ،راحت و کارآمد تبدیل کرده و باعث افزایش بهره‌وری نیروی کارمندان می‌شود. تفکیک محیط بدون از دست رفتن ساختار کلی و ماهیت فضا مهمترین عملکردی است که پارتیشن شیشه‌ ای باید داشته باشد.

پارتیشن شیشه ایی

یکی از ایده‌های کاربردی برای جداکننده فضای داخلی ادارات، استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای است.

برای بالا بردن مقاومت پارتیشن شیشه ای و استیل باید از گرید ۳۰۴ استیل استفاده کرد،زیرا این استیل مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد و به همین منظور این محصول در ظریف ترین حد ممکن تولید شده که بسیار چشم نواز و جذاب می باشد.
ترکیب استیل و شیشه همیشه زیبا و دیدنی است و دکوراسیون محیط شما را جذاب می سازد.
یکی از مهمترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای:

جدایی فضا در حین درهم آمیزی آن است.

در پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیوم استیل، استیل بکار رفته از کیفیت بالای جهانی برخوردار است و باعث می شود تا  شما امنیت بیشتری را احساس کنید.

در بازار، پارتیشن شیشه‌ ای همانند پارتیشن‌های چوبی و آلومینیومی موفق عمل کرده و پارتیشن شیشه‌ ای با تفکیک فضا نفوذ صدا به سایر نقاط را به میزان ۵۰ دسی‌بل کاهش داده و با ایجاد محیطی آرام شرایط مطلوبی برای فعالیت کارمندان مهیا می‌کند.

راه‌اندازی تحویل یک روزه پارتیشن شیشه‌ ای در سراسر کشور طول می‌کشد، مگر این‌که شرایط سخت و پیچیده‌ای داشته باشد و تمام مراحل به‌صورت روکار انجام شود.

پارتیشن شیشه‌ ای به دلیل اینکه لزوما تا سقف اجرا می شوند عایقی برای صدا و استحکام بالاتر پارتیشن هستند.
معمولا پارتیشن شیشه ای در ادارات و سالن های کنفرانس استفاده‌ی بیشتری دارند و به دو صورت تک جداره و دو جداره هستند.
تهران اسپایدر، پارتیشن شیشه‌ ای را به صورت سفارشی برای پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان تولید می کند.

پارتیشن فریم لس (بدون فریم دور شیشه)

بدون فریم دور شیشه می‌تواند به دلیل نداشتن فریم به‌راحتی نور طبیعی را از خود عبور دهد و به فضای ما حداکثر انعطاف‌پذیری را بدهد. زیرا این پانل‌های شیشه‌ ای دارای یک قاب عمودی نیستند و با یک یا چند ورق شیشه‌ ساخته می‌شوند که به ریل‌های افقی پایین و بالا نصب می‌شوند و بدون داشتن هیچ فریمی دید بدون مزاحمتی را فراهم می‌کند و به دو صورت سند بلاست مات یا شیشه عادی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
زیبایی فوق‌العاده پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس که ساختاری یک دست به نمای ساختمان و شیشه می‌بخشد با استفاده‌ی گسترده از آن در معماری مدرن سرعت بخشیده است. در واقع نمای عاری از هرگونه قاب و چهارچوب از ویژگی های اصلی پارتیشن فریم لس است.

پارتیشن فریم لس یا بدون فریم از انواع پارتیشن شیشه ای می باشد که از شیشه سکوریت تک جداره ساخته می شود. می توان در پارتیشن شیشه ای طرح چوب برای ایجاد تنوع در پارتیش فریم لس از شیشه سندبلاست در طرح های دلخواه استفاده نمود.

پارتیش شیشه ای فریم لس به دلیل ایجاد کردن فضای بزرگ و باز بودن زاویه دید، بسیار مورد توجه دفاتر کار و اداره ها می باشد. به دلیل فاقد فریم بودن پارتیشن فریم لس موجب شده تا فضای کمتری در روی زمین برای نصب و اجرا اشغال نماید. که در این حالت فضای بیشتری را برای استفاده در اختیار کارکنان می گذارد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس در انواع مختلف بدون چهارچوب درب، با چهارچوب فلزی و درب شیشه ای، با چهار چوب و درب چوبی موجود می باشد.

پارتیشن فریم لس به دلیل یک دست بودن شیشه‌ها و نداشتن مانع در مقابل خود ظاهری زیبا و چشم نواز به محیط می‌بخشد.

پارتیشن فریم لس
پارتیشن شیشه ای با فریم

پارتیشن شیشه ای با فریم

در پارتیشن های شیشه ای با فریم، ساخت و اجرا بنا به سلیقه مشتری از فریم های مختلفی استفاده می شود نمونه ای از این فریم ها فریم آلومینیومی در انواع مختلف می باشد مانند:

  • فریم های کاور استیل شده
  • فریمU با رنگ کوره ای
  • فریم M با رنگ الکترو استاتیک

 

در تولید قاب بندی های پارتیشن شیشه ای با فریم از ظرافت و دقت خاصی استفاده می گردد، تا زیبایی و جلوه پارتیشن دو چندان شود. فریم های تولید شده از کیفیت بالا و به وسیله کوره های مختلف به عمل می آید که موجب می شود فریم های تولید شده دارای کیفیت بالا و زیبایی خاصی باشد.

پارتیشن شیشه ای با فریم به دلیل استفاده شدن آلومینیوم در تولید پروفیل آن از استقامت بسیار بالایی برخوردار است. از خصوصیات خاص و منحصر به فرد پارتشین شیشه ای می توان به عایق صدا بودن آن اشاره کرد. که با داشتن حتی قطر کم شیشه ها درصد زیادی از ورود سرو صدا به داخل یا خارج پارتیشن را کنترل می کند.

نصب پارتیشن شیشه ‌ای

همان‌طور که می‌دانید افراد نیمی از وقت روزمره‌ی خود را در ادارات و محیط‌های کاری می‌گذرانند و استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای می‌تواند بر بخش‌بندی محیط و روحیه‌ی کارمندان تأثیر مثبتی بگذارد. نصب پارتیشن شیشه‌ ای برای محیط‌های کاری بسیار به صرفه می‌باشد،

زیرا جابه‌جایی و نصب مجدد پارتیشن شیشه‌ ای کاری دشوار نیست.

جابجایی و نصب پارتیشن‌های شیشه‌ ای تهران اسپایدر باید حتماً توسط کارشناسان نصب حرفه‌ای صورت گیرد. در کل نصب پارتیشن شیشه‌ ای نیازمند ابزار خیلی پیچیده‌ای نیست و با استفاده از چند قاب پک به‌راحتی می‌توان پانل‌های پارتیشن شیشه‌ ای را نصب کرد ولی اگر به مراحل درست نصب آگاهی نباشید ممکن است پارتیشن را درست نصب نکنید و یا باعث شکست ناگهانی شیشه آن شوید.

پارتیشن شیشه ای

مزایا و معایب استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای

  •  استفاده از برچسب بر روی شیشه برای تبلیغات و ایجاد حریم خصوصی
  • جلوگیری از هدر رفتن فضا
  • کاهش هزینه و زمان بازسازی
  • عایقی مناسب در برابر سرما و گرما
  • قابلیت جابجایی و اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می کند
  • بازتاب نور بسیار عالی دارد و مانع از دید نمی شود

اشتراک گذاری: